Thursday, May 9, 2013

تعليمات انجيل بر روی سلاح های امریکایی در افغانستان

سنی نیوز: با وجود آنكه به ظاهر طبق قوانين آمريكا هرگونهکلیسای آمریکایی در کابل تبليغات مذهبي در عراق و افغانستان ممنوعيت دارد اما نظاميان آمريكايي در عراق و افغانستان از سلاح‌هايي استفاده مي‌كنند كه بر روي دوربين آنها كدهايي حك شده كه به مطالب انجيل اشاره دارد.
به گزارش شبكه خبري "اي‌بي‌سي نيوز " آمريكا در بررسي‌هاي جديد خود دريافته است كه بر روي دوربين سلاح‌هاي بسيار قدرتمندي كه توسط يك شركت "ميشيگاني " براي ارتش آمريكا تهيه شده است، بخش‌هايي از مطالب انجيل حك شده است.
بنا بر اين خبر، دوربين اين سلاح‌ها توسط نظاميان آمريكايي در عراق و افغانستان و همچنين آموزش نظاميان عراقي و افغاني استفاده مي‌شود. سازنده اينگونهعلامت صلیب بر روی میل تانک آمریکایی در کابل سلاح‌ها كمپاني "تريجيكون " (Trijicon)، قراردادي كه مدت آن به چندين سال مي رسد به ارزش 660 ميليون دلار به منظور تهيه 800 هزار سلاح براي نيروهاي تفنگدار دريايي و ارتش آمريكا به امضا درآورده است.
اين اقدام در حالي صورت گرفته است كه طبق قوانين نظامي آمريكا، هرگونه تبليغ دين در عراق و افغانستان ممنوع است.
يكي از كدهايي كه بر روي دوربين اين سلاح‌ها قرار دارد كد "JN8:12 " به جملات انجيل يوحنا اشاره دارد كه مي‌گويد: "زماني‌كه مسيح بار ديگر با مردم صحبت كرد، گفت "من نور اين جهان هستم. هركس از من پيروي كند هرگز در تاريكي قدم نخواهد زد، بلكه نور زندگي را خواهد يافت. "
تريجيكون به دنبال انتشار گزارش اي‌بي‌سي نيوز تأييد كرد كه كدهاي كتاب مقدس را بر روي دوربين سلاح‌هايي كه به آمريكا فروخته مي‌شود افزوده است و "تام مونسان " مدير فروش و بازارياب شركت تريجيكون كه در "ويكسام " ميشيگان مستقر شده است اعلام كرد كه نوشته‌ها هميشه آنجا بر روي دوربين‌ها قرار دارد و افزودن اين نوشته غيرقانوني نبوده است.
واكنش شركت مذكور بر روي وب‌سايت آن قرار داده شده كه بدين شكل است: ما بر اين باوريم كه آمريكا زماني باشكوه است كه مردم آن خوب باشند. در تمامي تاريخ ما، خوبي بر اساس استانداردهاي انجيل بوده است و ما تلاش مي‌كنيم تا اين اخلاق را دنبال كنيم.
سخنگويان ارتش آمريكا و تفنگداران دريايي هر دو اعلام كردندعلامت صلیب بر روی جلد قرآن کریم كه از اين نشانه‌هاي انجيلي بي‌خبر بودند. آنها اعلام كردند كه مقامات آمريكايي در حال بررسي قانوني يا غيرقانوني بودن استفاده از اين سلاح‌ها است.
بنا بر اين خبر هنوز مشخص نيست كه چه تعداد دوربين‌هاي تريجيكون توسط ارتش آمريكا استفاده مي‌شود.
"مايك وينستين " رئيس بنياد آزادي مذهبي ارتش امريكا در واكنش به اين خبر اعلام كرد: اين كار بسيار اشتباه است و نقض قوانين است. اين اقدام شماري از قوانين فدرالي را نقض مي‌كند زيرا اين اقدام به (شورشيان) القاعده و طالبان اجازه مي‌دهد كه مدعي شوند توسط سلاح‌هاي مسيح كشته شدند.
اما واقعيت اين است كه جنگ بین المللی علیه تروریسم به زعم امریکا و در حقیقت جنگ صلیبی بر ضد اسلام بنا بگفتۀ (بوش) که اين مطلب را او در کنفرانس مطبوعاتی بتاريخ 16/09/2001م بيان داشت:
(This crusade, this war on terrorism is going to take a long time)
(این جنگ صلیبی است و این جنگی که علیه تروریسم آغاز شده مدت طولانی ادامه خواهد داشت).
برای نابودی اسلام و مسلمانان راه اندازی شده است و القاعده و طالبان بهانه ای است برای ادامۀ این جنگ صلیبی.

No comments: