Thursday, May 9, 2013

ملا های حلقه بگوش رژیم کابل دین خود را به حکومت رافضی ایران فروختند

اگر رهبران و سیاستمداران کشور وطن را به امریکا فروختند مولوی صاحبان و ملا های جیره خوار شان دین و مذهب خود را به ایران فروختند.
وقتی در جاده های شهر کابل گشت و گزار نمایید خصوصا در ماه محرم، فکر نمیکنید در کشورى که اکثر جمعیت آنرا اهل سنت تشکیل می دهد قرار دارید!
رنگ و رخ و کوچه و بازار کابل همانند شهر مشهد یا قم ایران است وقتی چهار اطرافت را نگاه کنید پارچه های "یا حسین" را در بر سر دکان و دیوار و موتر و....مشاهده می کنید، راه های ورودی شهر و راه های رئیسی داخل شهر را با دروازه های سیاه که دال بر منهج سیاه شیعه است مزین نموده اند.  حسینه شیعیان کابل
مکاتب و مدارس و پوهنتون ها (دانشگاه ها) رادیو و تلفزیون های بیشمار شیعه که هزینه آن به ملیونها دالر میرسد در همه مناطق مهم افغانستان دست بکار هستند، ایران توانسته است بوسیله ملاهای فروخته شده  که به شکم سیر، ولی از چشم گرسنه اند مذهب باطل خود را در میان مردم غافل افغان پخش نماید. توزیع پول و دعوت های رسمی به ایران تاثیر به سزایی در این راستا دارد، چون در یافته اند که این ملاهای خاین یکیار دین و وطن را با موافقت و یا سکوت به غربیها فروختندمهدیه شیعیان هرات و در برابر جنایات شان واکنشی از خود نشان ندادند، لهذا به آسانی آنها را خریداری نمودند.  این فروخته شده گان در این داد و ستد بهانۀ خوبی هم دارند که شیعه و سنی برادر همدیگر اند! در حالیکه خوب میدانند که شیعيان رافضى هیچ وقت دوست سنی نشده و نمیشود، برخی آنان تاریخ صفوی ها در ایران را خوب میدانند که 99% مردم سنی این کشور را با زور و جبر به قبول مذهب خرافاتی شیعه مجبور ساختند. و این بار صفوی های معاصر می خواهند مردم افغانستان را به وسیلۀ پول و شعار برادری و اخوت قلابی و دروغ بخرند.
دولت داران دست نشانده کابل که تنها در فکر حفظ نام و نشان و منصب خود هستند زمینۀ فعالیت را برای کفار و ملحدین و منافقین و فرقه های گمراه منسوب به اسلام آماده ساخته اند. اما جای تأسف در اینجاست که شیعهکمک های ایران برای شیعیان بوسیله ملاها و علمای اهل سنت مذهب خود را ترویج میدهند! که با گذشت زمان اذهان مردم عامه گرویده مذهب تشیع خواهد شد.طوریکه سال گذشته 14 دختر سنی محصل حوزه علمیه خاتم النبیین آيت الله محسنى در كابل علنا اعلان نمودند که به مذهب شیعه پیوستند.
علت دیگری که باعث پیشرفت غیر مترقبۀ شیعه در افغانستان شده اینست که80% قدرت حکومت فعلی بدست شیعه قرار دارد. کرزی که هنوز هویتش درست معلوم نیست نظر به تبصره مردم از شیعه های قندهار است و اگر شیعه هم نباشد شرایط کنونی که استعمار، شیعه را در جهان مطرح ساخته ایجاب میکند که باید از منافع شیعه در افغانستان دفاع نماید چرا که مقامات بلند رتبه اشغالگر با ایران ساخت و بافت های استراتیجی زیادی در منطقه دارند و هیچ گروه دیگر غیر از شیعه نمی تواندخود نمایی شیعیان در کابل اهداف استعمارگران را در کشورهای اسلامی پیاده کند.  و تاريخ اسلام  گواه است که مسلمانان سخترین ضربات را از جانب این سرطان نفوذ کرده در پیکره اسلام متحمل شده اند که سقوط خلافت اسلامی به وسیله همکاری وزرای شیعه مذهب دربار عباسی با مغول و همکاری ایران با آمریکا در اشغال عراق و افغانستان بهترین شهود بر این مدعی می باشد.
اینست روزگار ما سنی ها در افغانستان! هرکسی در پی منافع و مصالح شخصی خود است، دین در نزد جیره خواران وسیله ای بیش نیست اگر ضرورت ایجاب کند همه از اسلام حرف می زنند و فکر می کنی که مسلمانان واقعی اند اما اگر ضرورت ایجاب نکند آنرا کنار می زنند. بهمین خاطر امروز توزیع کتب معتبر مذهب شیعه در کابل بطور بی سابقه و مجانی گسترش  یافته است.کمیته امداد خمینی وسیله دیگری برای شیعه کردن مردم افغانستان سفارت ایران در کابل و دیگر مراجع تبلیغاتی شان به همه مراکز علمی و فرهنگی افغانستان پیشنهاد کمک ها و همکاری های فرهنگی نموده حاضر است هر نوع کتاب مورد ضرورت اهل سنت و شیعه را در اختیار شان قرار دهند، حتی با امامان مساجد و مدرسین تماس گرفته شده و آمادگی هر نوع همکاری را وعده میدهند.
آری! حکومت صفوی ایران توانست مذهب باطل و سراپا شرک و خرافات خود را بر مردم افغانستان بوسیله وطن فروشان ودین فروشان وملاهای مصلحت جو و نادان بقبولانند. البته برخی از این ملاها از عقاید و اهداف ناپاک شیعه باخبرند لیکنحوزه علمیه محسنی در کابل مصلحت دنیوی ایشان را کر وکور گنگ ساخته. لیکن تعداد زیادی آنان از عقاید شیعه چیزی نمیدانند اگر در  مورد شیعه از آنها سوال شود میگویند شیعه و سنی برادرند و فرق تنها در طریقه دست بستن در نماز و شستن پا در و ضو است، ولی این مسکین ها نمیدانند که شیعه در مورد ناموس پیامبر که مادران مؤمنان اند و در مورد اصحاب کرام که با پیامبر خدا صلی الله علیه و سلم تا آخرین قطرة خون شان ایستادند چه می گویند؟!.
چندی قبل با فتوای محکمه علیای زمان امیر عبدالرحمن خان بر خوردم که در مورد چند جلد کتاب معتبر شیعه تالیف مجلسی که مملو از کفر و زندقه و دشنام و نفرین بر اصحاب و ازواج پیامبر صلی الله علیه وسلم بود و از منطقة هزاره جات بدست آمده بود که بعد از تحقیق و بررسی به اتفاق آرای علمای زبدۀ افغانستان، حکم کفر را در مورد کسی که به اصحاب پیامبر و یا ازواج مطهرات سخن ناشایست بگوید صادر نمودند. اما امروز سراسر افغانستان از اینگونه کتابهای کفری شیعه پر شده و ملاها و مولوی های جیره خوار امریکا و ایران نه تنها در مورد فعالیتهای کفار و شیعه واکنشی نشان نمیدهند بلکه همکاری لازم نیز با آنان میکنند! فعالیتهای فرهنگی محسنی و نوری که نقاب وحدت و برادری را بر چهره گذاشته اند خطر بزرگی بر ملت ما و جامعه اهل سنت است که اگر روی اینگونه فعالیتها گرفته نشود پس از چند سال حکومت و ملت ما شیعه خواهند شد، نه مانند صفوی های سابق که با زور و تهدید مردم ایران را وادار به پذیرفتن عقاید شیعه نمودند بلکه این بار صفوی های معاصر با زر و دالر مردم ما را شیعه خواهند ساخت. 
جعفر محمدی از چهلستون کابل  
منبع سایت http://www.sunni-news.net



No comments: